tymooteusz prowadzi tutaj blog rowerowy

na dwóch kółkach

Sarbinowo - dziki na zatłoczonej plaży. Dzień ojca spędzony na rowerze z córcią. Z Koszalina do Kołobrzegu via Mielno

d a n e w y j a z d u 59.00 km 23.00 km teren 03:35 h Pr.śr.:16.47 km/h Pr.max:36.00 km/h Temperatura:22.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida
Sobota, 23 czerwca 2012 | dodano: 24.06.2012

Sobotnia przejażdżka rowerowa.
Z okazji Dnia Ojca zafundowałem sobie i córeczce przejażdżkę rowerową do Kołobrzegu. Po drodze zaliczaliśmy napotkane place zabaw, zatrzymywaliśmy się na słodkie przekąski, jak i zdziwieni podglądaliśmy, jak to w środku słonecznego dnia na plaży pełnej turystów pomiędzy ich grajdołkami w poszukiwaniu jedzenia podąża grupa dzików, jeden dorosły i trójka maluchów.
Wypad rowerowy akońcozny zdrowym jedzeniem w nowo otwartym kołobrzeskim McDonaldzie.

Mieleński plac zabaw © tymooteusz

Z córeczką w Ustroniu Morskim © tymooteusz

"Tato, czy mogę pospać?" © tymooteusz

Kołobrzeski EkoPark © tymooteusz

Ścieżka rowerowa R-10 w kołobrzeskim EkoParku © tymooteusz

Bliżej morza jechać się nie da - ścieżka rowerowa w Kołobrzegu © tymooteusz

EkoPark w Kołobrzegu © tymooteusz

Odbudowany po sztormach fragment wydmy i ścieżki rowerowej na trasie Kołobrzeg - Sianożęty © tymooteusz

Kwitnący rowerzysta. © tymooteusz

A na koniec taka oto ciekawostka
Środek dnia, tłumy ludzi na plaży.
A pomiędzy ludźmi podążająca w poszukiwaniu jedzenia grupka dzików. Jeden dojrzały i trójka młodych