tymooteusz prowadzi tutaj blog rowerowy

na dwóch kółkach

Pusto wszędzie, glucho wszędzie ... Mielno po sezonie

d a n e w y j a z d u 24.00 km 0.00 km teren 01:10 h Pr.śr.:20.57 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:16.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida
Sobota, 17 września 2011 | dodano: 17.09.2011

A miała być dzisiaj taka piękna sobota. Okazało się jednak, że nie jest tak ciepło, jak prognozowali w TV :/
Zapakowałem moją małą pociechę na tylne siedzenie mojego bika i postanowiłem zobaczyć jak wygląda Mielno po sezonie letnim.
Przez całą trasę wiał w mordewind co utrudniało nieco jazdę.
W Mielnie jak to w Mielnie po sezonie, pozostały same niedobitki, a po szczycie sezonu, zapchanych uliczkach samochodami i wszelakiej maści straganach brak jakiegokolwiek śladu.
Nawet moczem już nawet nie czuć na promenadzie :)
Spoglądając co chwilę w niebo, można dostrzec przelatujące klucze ptaków - jakby nie było zima coraz bliżej :/

Jedyna laska w Mielnie opalająca się dzisiaj topless ;]

Z niunią na fajnym placu zabaw tuż przy wjeździe do Mielna

Klucz do jesieni

Miesiąc temu był tutaj inny świat.

Zachód słońca na sprzedaż.