tymooteusz prowadzi tutaj blog rowerowy

na dwóch kółkach

Żółty szlak rowerowy przez "Wrzosowiska kłomińskie"

d a n e w y j a z d u 40.00 km 30.00 km teren 03:00 h Pr.śr.:13.33 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida
Poniedziałek, 12 września 2011 | dodano: 12.09.2011

Słoneczna i ciepła niedziela sprzyjała przejażdżkom rowerowym, skorzystałem więc z okazji i wybrałem się na przejażdżkę rowerową po okolicach Bornego Sulinowa
Celem mojego wyjazdu były "Wrzosowiska kłomińskie" - żółty szlak rowerowy.

Teren dawnego poligonu wojsk niemieckich do roku 1945,następnie od roku 1945-1992 wojsk radzieckich.Wrzosowiska znajdują się w rejonie Borne Sulinowo - Kłomino - Borne Sulinowo. Obecnie zarośnięty drzewami. Jeszcze parę lat temu jak okiem sięgnąć było widać fiolet wrzosów.

Borne Sulinowo jako jedno z najmłodszych miast w Polsce sprawia wrażenie zadbanego miejsca, żyjącego w zgodzie z naturą i to co dało się też zauważyć, władze miasta i gminy dbają o rowerzystów, poprzez budowani bardzo dużej ilości ścieżek rowerowych.