tymooteusz prowadzi tutaj blog rowerowy

na dwóch kółkach

Kaszeberunda 2011 [65km]

d a n e w y j a z d u 65.00 km 0.00 km teren 02:58 h Pr.śr.:21.91 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:16.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:482 m Kalorie: 3667 kcal Rower:Merida
Sobota, 28 maja 2011 | dodano: 29.05.2011

Kaszeberunda 2011 na dystansie 65km zaliczona.
Bardzo dobra organizacja imprezy,no może poza tym, że zabrakło dla mnie i jeszcze kilkudziesięciu osób czipa pomiarowego [podobno na starcie zgłosiło się 550 osób].
Na trasie punkty żywieniowe z pysznymi przekąskami [poszukuję przepisu na ciasto ala naleśnikowe z punktu bufetowego w miejscowości Półczno] i napojami.
Zakończenie imprezy na rynku w Kościerzynie dobrym piwkiem z sympatyczną muzyką sączącą się ze sceny.

Na starcie

Na mecie

Kategoria 2011, km|50-100, lębork i okolice

sirmicho
| 05:29 wtorek, 31 maja 2011 | linkuj Teraz tak patrzę na trasę 65 km i stwierdzam, że nie warto nią jechać. To znaczy może warto, ale przyjemność chyba średnia. Drogi o sporym natężeniu ruchu a do tego od któregoś momentu straszliwe dziury.

Polecam następnym razem 120 km. Zdecydowanie ciekawiej.
marchos
| 21:14 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj No to lipa trochę, że nie mieli tylu chipów ile potrzeba. Ja na szczęście jechałem z chipem, choć medalu też już nie dostałem.
Podobno mają przysłać pocztą ;-)
Gratulacje i pozdrower.
sirmicho
| 08:38 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj Muzyka nie sączyła się ze sceny, ale wręcz forsowała bębenki w uszach. Zdecydowanie za głośno, nie można było swobodnie porozmawiać. To chyba jedyny minus... no i może jeszcze ten, że zabrakło dla wszystkich medali... ale za to czipa miałem :) Jechałeś bez czipa?

Pozdro!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ciepr