tymooteusz prowadzi tutaj blog rowerowy

na dwóch kółkach

Listopadowa wieczorno-nocna przejażdżka do Mielna Koszalińskiego

d a n e w y j a z d u 25.00 km 0.00 km teren 01:15 h Pr.śr.:20.00 km/h Pr.max:40.00 km/h Temperatura:13.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida
Niedziela, 14 listopada 2010 | dodano: 14.11.2010

Sprzyjająca listopadowa pogoda [temperatura powyżej 12 stopni] pozwoliła nam [ja i Siara] wybrać się późnym popołudniem jak na listopad [około godziny 16-stej] ścieżką rowerową na wieczorno-nocną przejażdżkę do Mielna Koszalińskiego.
Nowa ścieżka gładka jak stół, więc można było dosyć ostro kręcić, w jeździe przeszkadzały tylko kałuże i dziura w tylnym kole u Pawła. Koło zostało zreperowane w Mielnie na promenadzie, po czym udaliśmy się w podróż powrotną do Koszalina. W zupełnych ciemnościach jedzie się bardzo fajnie, mając dobre oświetlenie przednie roweru + księżyc za plecami ... do momentu kiedy z naprzeciwka nie pojawia się samochód całkowicie oślepiający i uniemożliwiający bezpieczną i ostrożną jazdę ://